Tajny sposób na mężczyznę

Tak uwiedziesz mężczyznę na randce w ciemno.

Można powiedzieć: Nie liczy się tylko wnętrze, liczy się też opakowanie. Od wieków wiadomo, że to kobiety wygrywały w damsko-męskiej grze i potrafiły skutecznie uwodzić niczego nieświadomego wybranka. Uwodzenie to wyrafinowany pojedynek w dziedzinie psychologii stosowanej – pisał Gianni Monduzzi. To tylko jeden z wychwalających kobiecość cytatów o miłości. I zapewne jest to prawda, a kobiety opanowały tę niełatwą sztukę do perfekcji i właśnie dlatego wiodą w niej prym. Oczywiście, powodzenie zapewniają im atrybuty, które są z premedytacją przez nie używane i – jak się okazuje – dostrzegane przez mężczyzn. Co jest największym wabikiem na panów w opinii kobiet, a co w opinii mężczyzn? Razem z portalem randkowym MyDwoje.pl spróbujemy odpowiedzieć na to frapujące pytanie. Z ciekawością przyjrzymy się preferencjom pań i temu, co zachwyca panów.

Umiejętne podkreślenie atutów to klucz do sukcesu

Co wybrali panowie? Okazuje się, że potwierdza się znana prawda, że mężczyźni są typowymi wzrokowcami i przykładają wielką wagę do tego, co widzą. Nie dziwi więc fakt, że chcą, by panie uwodziły ich podkreślając atuty sylwetki odpowiednio dobranym strojem. Aż 40% panów uważa, że to właśnie strój ciekawy i pasujący do figury potrafi zawrócić im w głowie. Wygląda na to, że szczegółnie podoba im się kobiecość w sposobie ubierania oraz dyskretne eksponowanie i podkreślenie zalet kobiecego ciała, jak choćby nieco głębszy dekolt, lekka sukienka czy niezbyt długa spódnica. Obok wzroku także wiele głosów bo aż 23% zdobył inny uważny zmysł decydującym w przebiegu damsko-męskiej gry. Mowa o węchu i zapach. Za najważniejszy uważają oni zapach – subtelny i uwodzący. Być może to zasługa, tak ostatnio często przywoływanych, feromonów, a może po prostu upodobanie zapachu kobiety podkreślonego umiejętnie dobranymi perfumami. Przecież nie raz w komediach romantycznych przywoływany jest obraz mężczyzny z chęcią zanurzającego nos w kobiecych włosach, co prowadzi nas do trzeciej odpowiedzi, którą wybrało 19% panów. Za najbardziej istotne i prowokujące do atencji uznają oni włosy zadbane i pachnące, czyli kobiecą fryzurę. Uważają, że to właśnie główny one stanowią nieodzowny element kobiecości, gdy te miękko falują na wietrze.

Kobiety uwodzą subtelnie ale świadomie

Gdy kobieta idzie na randkę w ciemno i chce zachwycić mężczynę zwykle nie może się zdecydować i jednoznacznie określić, co w trakcie uwodzenia jest ważniejsze: seksowny zapach czy strój. Prawdopodobnie chcą czarować wykorzystując oba zmysły mężczyzn, wzrok i węch, a tym samym zwiększając szansę na powodzenie. Jedną i drugą odpowiedź wskazało dokładnie tyle samo kobiet, czyli aż 33% każdą z nich, co łącznie stanowi dwie trzecie zapytanych. Panie są świadome tego, jak ważny jest zapach kobiecego ciała, który kojarzy się z ich delikatnością, ale też seksapilem i obietnicą romantycznych uniesień. Nie boją się więc kusić nim subtelnie, ale zupełnie świadomie, męską część świata. Z kolei niedopięty guzik bluzki czy podkreślające smukłość nóg szpilki, to sposób na zwrócenie „od niechcenia” męskiej uwagi stosowany przez niejedną z pań świadomą własnych walorów. Wiedzą one dokładnie jak ważne są detale. Czasem to tylko drobna koronka spod której prześwituje fragment ciała, czasem ledwie dostrzegalna część damskiej bielizny „wychodząca” spod bluzki, a czasem sukienka odwracająca uwagę od defektów i eksponująca krągłości. 17% kobiet wie również, że na mężczyzn nic nie działa tak, jak długie włosy – właśnie dlatego przywiązują tak wiele wagi do ich pielęgnacji, nie szczędząc na fryzjera, odżywki i zabiegi.

Makijaż, manikiur czy zabiegi SPA nie są koniecznością

Okazuje się, że nie tylko panowie, ale również same panie, są świadome tego, co nie budzi podziwu w męskich oczach i czym kobiety nie mają szans zdobyć ich serca. Okazuje się, że panowie po prostu nie przykładają wagi do makijażu czy do perfekcyjnie wystylizowanych paznokci. Nie zachwycą ich również godziny spędzone u kosmetyczki, w salonie odnowy czy u masażysty. Za nic będą mieli to i nie ma szns, że domyślą się czy ich wybranka zdecydowała się na najnowsze zabiegi w SPA, co i gdzie zechciała sobie wstrzyknąć, co poprawić i jakie triki makijażowe zastosowała, by ukryć niedoskonałości. Dlaczego? Ponieważ panowie nie dostrzegają takich szczegółów, nie wiedzą ile pracy i wydatków one kosztują, nie skupiają się na pojedynczych składowych i nie zastanawiają nad tym, co trzeba było zrobić, by ogólny efekt osiągnąć – bezwzględnie wierzą, że kobieta wygląda dokładnie tak na co dzień, że po prostu „tak ma”, ponieważ oni sami nie mają świadomości, że urodę przystrzygać i pielęnować a nić się samo nie zrobi.

Jak uwieść mężczyznę?

Trudno wymienić jedną podstawową zasadę. Panowie pokazali, że nie koncentrują się na jednej wybranej cesze zewnętrznej kobiety, ale raczej ogólnie szukają w nich kobiecości – czyli tego, co odróżnia panie od nich samych, czyni je delikatniejszymi, subtelniejszymi i po prostu piękniejszymi niż oni sami, a przez to bardziej przez nich pożądanymi. Kobiety świetnie czytają w męskich myślach i potrafią bezbłędnie wykorzystać je na swoją korzyść, bez trudu uwodząc panów przemyślanym strojem podkreślającym atuty kobiecej sylwetki, stosując zapach, który pobudza zmysły lub odgarniając z twarzy włosy czy subtelnie nawijając kosmyki na palec. I jak to jest, że panowie z jednaj strony są świadomi kobiecych zabiegów, a z drugiej poddają się im, zupełnie się niczego nie domyślając? Widać każda kobieta ma swoją definicję kobiecości, którą stosuje w praktyce.

www.mydwoje.pl

Kategorie
Poradniki